Met welk programma kan ik mijn foto's laten zien op een Apple computer?

Ik loop tegen het volgende aan: ik wil foto's laten zien aan een vriend met een Imac maar zijn programma (iphoto) wil direct alles wat op mijn sd-kaart staat kopieren/synchroniseren. Er zitten bepaalde foto's bij die hij niet mag zien.
Hoe kan ik gewoon sommige foto's laten zien zonder dat hij het op zijn computer opslaat?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Je kunt ervoor kiezen dit thuis op een schijfje te branden of op een USB stick te zetten. Wanneer je zorgt voor een pdf bestand kunnen beide partijen de foto's zien.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
dat lijkt me erg omslachtig, er zal wel een simpeler manier zijn.