Zoals Ritsuka zegt: je achtergrond (het plaatje achter je apps) kun je veranderen naar alles wat je wilt. Maar de kleur van de telefoon zelf kan je niet veranderen. Koop je een blauwe iPhone 5C, dan zal de kleur niet veranderen in roze
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ritsuka
9 jaar geleden
welke achtergrond achter apps bedoel je?
Bij een winkel die telefoons repareert kun je de achterkant van je telefoon laten vervangen. Dat kan dan ook door een andere kleur.
De achtergrond van je scherm kun je veranderen in alles wat je wilt. Kies een nieuw plaatje onder Instellingen > Achtergrond en helderheid. Je kunt dan een standaard meegeleverd plaatje kiezen, een van je eigen plaatjes/fotos die op je toestel staan, of een plaatje dat je van het internet hebt gehaald. Ik heb een link toegevoegd naar een site waar het stap voor stap staat uitgelegd. Succes!