Wat heb ik allemaal nodig als pc gamer?

Beste,

Ik ben een PC gamer die vooral shooters speelt. Ik heb een gaming computer samengesteld, een 24 inch scherm, een gaming muis, gaming muismat, 7.1 surround gaming headset, normaal toetsenbord. Nu vroeg ik mij af zijn er nog zoal dingen die echt van pas kunnen komen als shooter pc gamer ?

Weet jij het antwoord?

/2500

je moet er wel op letten dat je scherm een snelle reactoe tijd heeft en je zou een totstenbord met sneltoetsen kopen maar dat hoeft niet persee

Beste flashteckboomz, het ziet er naar uit dat je, je uitrusting al bij elkaar hebt. Uit eigen ervaring vind ik wel een tweede beeldscherm erg prettig voor het spelen van shooters, je kunt dan gemakkelijk je communicatie en positie bijhouden. Dit beeldscherm hoeft niet groot en duur te wezen, maar dunne borderranden zien er wel beter uit. Let op het aantal aansluitingen op je videokaart. Aanleg voor shooters en veel plezier zullen ook goed van pas komen tijdens het gamen. Succes! ;)

Kennispartner van GoeieVraag

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100