Wat heb ik allemaal nodig als pc gamer?

Beste,

Ik ben een PC gamer die vooral shooters speelt. Ik heb een gaming computer samengesteld, een 24 inch scherm, een gaming muis, gaming muismat, 7.1 surround gaming headset, normaal toetsenbord. Nu vroeg ik mij af zijn er nog zoal dingen die echt van pas kunnen komen als shooter pc gamer ?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ik heb een gaming computer samengesteld Heb je hem al besteld? Zo nee wat zijn de specs?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Lijkt me voldoende in ieder geval qua gear. Ik gebruik zelf ook niet meer, behalve een geluidsboxjes omdat ik geen zin heb om met een headset op te gamen. Qua systeem weten we het zo niet, omdat je geen specs hebt gezegd, maar dat is ook afhankelijk van je budget en welke games je wilt gaan spelen.
Castle
9 jaar geleden
Een koelkastje en magnetron in de nabijheid. Wat ik wel vreemd vind is dat je dan ook geen gaming toetsenbord neemt i.p.v. die gewone.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Je kan heel veel doen je hebt bijvoorbeeld battlefield spelers die een soort van cockpit gemaakt. Met een joystick je kan deze instellen daar toetsenbord knoppen. Ff googlen en er gaat een wereld voor je open! Met Vriendelijke Groeten, Rick Grendel
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
@rickgrendel1?? Doe het nou eens andersom. Jij hebt bepaalde informatie, jij hebt dus in no-time opgezocht wat jij bedoelt. Zet een link hier van wat jij opzoekt. Bedoel je nou met je cockpit een multimonitor setup?
https://www.google.nl/search?q=multimonitor+setup&es_sm=93&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=maFcVI3VDY_oaNvngHA&ved=0CAgQ_AUoAQ&biw=1745&bih=999 Heel leuk maar ontzettend duur, niet alleen qua beeldschermen maar ook qua videokaartsetup, je zal 2 of 3 GPUs in SLI of Crossfire moeten zetten om aan de kracht te komen om drie beeldschermen van beeld te voorzien. Wat je met de joystick bedoelt ontgaat me volledig, Er is geen mens in de wereld die een FPS met een joystick wil spelen op de PC lijkt me. Als je aan kan tonen van wel zou er idd een wereld voor me opengaan.

Antwoorden (2)

je moet er wel op letten dat je scherm een snelle reactoe tijd heeft en je zou een totstenbord met sneltoetsen kopen maar dat hoeft niet persee
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Beste flashteckboomz,

het ziet er naar uit dat je, je uitrusting al bij elkaar hebt.
Uit eigen ervaring vind ik wel een tweede beeldscherm erg prettig voor het spelen van shooters, je kunt dan gemakkelijk je communicatie en positie bijhouden.
Dit beeldscherm hoeft niet groot en duur te wezen, maar dunne borderranden zien er wel beter uit.
Let op het aantal aansluitingen op je videokaart.

Aanleg voor shooters en veel plezier zullen ook goed van pas komen tijdens het gamen. Succes! ;)