Hoe laptop naar fabrieksinstellingen doen maar met behoud van windows 10?

Ik heb de laptop gekocht toen er nog Windows 7 op stond. Inmiddels heb ik die geüpdatet naar Windows 10.
Omdat mijn computer terug naar fabrieksinstellingen wil zetten zou deze dan ook terug gaan naar Windows 7.

Hoe zorg ik ervoor dat mijn laptop weer op fabrieksinstellingen staat maar met behoud van de huidige Windows? (10)

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
1.7K
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Download win 10 iso van ms en maak een installatiemedium gereed. Installeer direct win 10.

Antwoorden (1)

- Klik linksonder op vergrootglas (zoeken in Windows 10)
- Zoek op opnieuw instellen en klik op Deze pc opnieuw instellen
- Druk op Aan de slag onder Deze pc opnieuw instellen
- Als je zeker bent dat je je bestanden veilig hebt gesteld klik je op Alles verwijderen