Zijn er andere vormen die lijken op powerpoint maar dan net iets anders en verschillend?

Ik moet een eindpresentatie geven op school. Een PowerPoint vind ik iets te standaard. Is er iets anders wat daar op lijkt maar wel verschillend is. Hierbij wil ik meer variatie en is het ook verassend. Dankjewel alvast! Gr, Nick

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Antwoorden (3)

Prezi is een goed alternatief! Een Prezi-presentatie bestaat in feite uit één ‘groot vel papier’ (canvas) waarop je de presentatie maakt. Je kunt hierbij inzoomen op details en uitzoomen voor overzicht. Uiteraard kun je ook hyperlinks, afbeeldingen en video’s toevoegen. Je kunt een Prezi online gebruiken, maar je kunt de presentatie ook downloaden en offline gebruiken. Je bent daarmee tijdens je presentatie dus niet afhankelijk van de internetverbinding.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Prezi is een goed alternatief. Het is even uitzoeken hoe het werkt maar daarna kan je er hele mooie presentaties mee maken. Je hebt hierbij wel internet nodig. Ook als je de presentatie gaat houden moet je internet hebben. Dit is iets om rekening mee te houden. Nog een ander programma is Keynote. Dat is het powerpoint-programma van Apple. Dit vind ik ook net iets fijner werken dan powerpoint met ook een net iets mooier resultaat. Als je er je best voor doet natuurlijk.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
smart ink is ook een goed programma