Kan een computerkast in een kast?

Bij het ontwerp van een bureau wol ik een computerkast wegwerken. Waaraan moet de beluchting dan voldoen? Zijn enkele gaten in de voor en achterkant voldoende?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
1.3K

Antwoorden (1)

dit ligt aan de ventilatie van uw computerkast,
gewoonlijk zuigt de computer koele lucht voor aan en duwt deze aan de achterkant eruit. het is dus verstandig om alleen de zijkanten van het bureau naast de kast dicht te maken zodanig dat u nog bij de achter en voorkant van de computer kan.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Aan de voorkant komt een deur, alleen ik wil dat de computer ook kan draaien met het deurtje dicht.