ik heb bijna geen apps of fotoos maar als ik iets wil downloaden geeft mijn tel aan dat ik geen geheugen heb, wat nu?

Ik heb een acer liquid z4 met een simkaart van t-mobile. En een geheugenkaartjes van 16GB. Ik heb veel apps verwijderd, daarmee bedoel ik; installatie ongedaan maken.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
op mijn oude mobiel had ik datzelfde probleem, probeer eerst eens je mobiel uit te zetten voor een paar seconden, meestal daarna is er weer geheugen vrijgekomen
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
koop gewoon een nieuwe mobiel met meer TELEFOONgeheugen ik had dat probleem ook het heeft gewoon geen zin al die oplossingen van fabrieksinstellingen en apps overzetten en speciale apps enz enz .
ik had toen het hele internet afgezocht en eigelijk was het moeite voor niks. ik heb nu samsung galaxy trend lite en die is nu 75 euro dus het is ook niet ontzettend duur en hij doet het prima en er passen best veel apps op. succes

Antwoorden (2)

Hoi Lotte,

Wat bij mij helpt, en mijn is bijna dezelfde als de jouwe, is om naar de instellingen te gaan en daar voor ''fabrieksinstellingen'' te kiezen. Deze reset je telefoon, maar niet je sim-kaart. Zo hou je dus je contacten nog en al het geheugen en alle eventuele virussen verdwijnen van je telefoon. Zo kan je als je de telefoon daarna weer aanzet gebruik maken van al het originele geheugen, en heb je alle contacten nog. Het kleine aantal foto's die je neem ik aan wilt houden kun je even via je email naar je eigen adres verzenden om ze na de resetting weer te downloaden. Het enige nadeel van resetten is dat je alle apps die nog niet standaard op je telefoon stonden (zoals Whattsapp of een spelletje) weer opnieuw moet downloaden. Maar omdat je er toch niet zoveel had, zou dat geen groot probleem zijn. Dit alles neemt hoogstens een kwartiertje in beslag.

Succes!

Met vriendelijke groet,

Robin Jansen

Toegevoegd na 1 minuut:
in de eerste zin bedoel ik natuurlijk dat mijn telefoon bijna dezelfde is, he... XD
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
je kunt een virusscanner downloaden of je doet een hard reset, en gebruik CCleaner op je telefoon het helpt ik had zelf eerst een HTC en kon maar niks downloaden. ik ging vervolgens naar instellingen en ik ging naar apps dan naar alles en dan zocht ik Play Store en dan staat er Updates verwijderen en dat hielp PS. hij installeert de nieuwe wel weer