Is het mogelijk om standaard bijlages in je E-mail te hebben ?

Hiermee bedoel ik dat als je een E-mail verzend er standaard dezelfde bijlages in staan.

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
13.4K

Antwoorden (2)

Helaas is dit niet mogelijk. Je zal toch elke keer handmatig via de email een bestand moeten selecteren en bijvoegen.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Ja, met Outlook kan dat.
Je kunt een e-mailsjabloon maken om berichten te verzenden die informatie bevatten die niet vaak wordt gewijzigd.
Stel een (verder leeg) bericht met bijlage op, en sla het op als sjabloon, en gebruik het vervolgens opnieuw wanneer je het nodig hebt.

1.Ga naar het tabblad Start en klik in de groep Nieuw op Nieuwe e-mail.
Voeg je Bijlage toe.
Klik in het berichtvenster op het tabblad Bestand.
2.Klik op Opslaan als.
3.Klik in het dialoogvenster Opslaan als op Outlook-sjabloon in de lijst Opslaan als.
4.Typ een naam voor de sjabloon in het vak Bestandsnaam en klik vervolgens op Opslaan.

Open de volgende keer dit sjabloon om een bericht met vaste bijlage te versturen.

Toegevoegd na 5 minuten:
Als je wilt dat dit sjabloon automatisch wordt geopend als je "Nieuw" klikt:
Ga naar Extra --> Opties
Kies nu voor het tab email-indeling.
Onderaan staat dan handtekening , klik hier op de knop : Handtekening
Dan klik je op Nieuw
Dan zie je onderaan staan: gebruik volgend sjabloon.
Hier kies je dan je sjabloon uit, en klikt op ok.
Dan zou het normaal gesproken moeten werken.
SimonV