Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ik heb mij als beheerder bij een groepsactiviteiten op WhatsApp afgemeld maar ik wil zelf weer beheerder zijn. Hoe moet dat geregeld worden.?’

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Antwoorden (2)

Dit kan niet geregeld worden. Whatsapp maakt gebruik van een systeem waarbij als de beheerder de groep verlaat een willekeurig persoon in de groep aangewezen word als beheerder. Deze mag dan mensen toevoegen verwijderen etc. Deze kan niet een ander als beheerder aanwijzen. Mocht je perse weer beheerder willen worden dan zul je een nieuwe groepsapp aan moeten maken en iedereen verzoeken uit die andere te stappen.

Echter zie ik het nut er niet van in om groepsbeheerder te zijn. Mocht je een persoon graag in de groep willen hebben dan kan de ( op dat moment ) beheerder deze gewoon toevoegen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je kunt dit idd niet herstellen op de groepsapp. Je kunt wel een nieuwe groep aanmaken met dezelfde personen als je geaag beheerder wilt zijn.
Je kunt wel aan de nieuwe groepsbeheerder vragen je weer toe te voegen, en jou op te slaan als contact boven aan de lijst(bijv. Adam Aardappel), en dan kan die persoon zelf uit de groep gaan, dan word jij weer automatisch groepsbeheerder, en als je dat weer bent, kun je de persoon die je geholpen heeft weer toevoegen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image
logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing