Dan h je naar you tube. Onder of naast het filmpje staat de code. Doe copier je. Dan ga je naar je fb en plak je de code in je statis.

Eerder deed ik t altijd bij filmb uploaden maar dat werkt niet meer. Pakt de cooe niet
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je bedoelt hoe je een youtube filmpje op facebook post?
Dan moet je onder het filmpje op delen»facebook klikken.
Dan komt een pop up en daar inloggen.

Als je iets anders bedoelde heb ik dat dan niet in je vraag kunnen vinden dus reageer aub hierop zodat ik je beter kan helpen