pictogrammen veranderd en schuifbalk, hoe los je dit op?

sinds het installeren van een skin pack, een windows 10 transformation pack voor windows 7.
was het uiterlijk van windows veranderd, wat natuurlijk ook hoort bij een transformation pack. maar na het verwijderen van de pack met hetzelfde programma (wat het ook had geinstalleerd) waren een aantal dingen nog niet weg zoals de schuifbalk en de pagina pijltjes. dus het ik het programma maar verwijderd in de hoop dat het wag zou zijn, helaas was dat echter niet zo. en bleef het en was het ook bij de standaard windows thema. nu een maand later is het nog steeds zo, hoe verwijder ik dit uiterlijk?

Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
1.4K

Antwoorden (1)

Hallo,
Installeer Ccleaner die kan je register opschonen. Selecteer daarna gereedschap en verwijder het geinstalleerde Pack met behulp van Ccleaner van Grisoft.