Hoeveel is dit moederbord van een computer waard?

Het gaat om de Foxconn H67M-S (http://tweakers.net/pricewatch/291218/foxconn-h67m-s.html).

Ik ben momenteel druk bezig met het samenstellen van een game pc. Mijn buurman verkoopt 2de hands onderdelen, dus ik ben gister langs geweest. Hij zei dat hij nog een moederbord met alles erop en eraan had. Op dat moederbord zit:

i5 2500k (110 euro waard)
Scythe Mugen 4 (35 euro waard)
2x4GB Asint 1600MHz (50 euro waard)

Foxconn H67M-S (???)
Cooler Master 200N (35 euro waard)

En dat allemaal voor 225 euro, moederbord was vroeger 80 euro, maar ik weet niet wat de waarde er nu van is. Lijkt mij een prima deal.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Hardware

Het beste antwoord

Het moederbord is ongeveer 25 euro waard.