Ik heb een draadloze printer, maar ben van internetprovider veranderd en kan dus nu niet meer printen. Hoe kan ik het wachtwoord veranderen?

De printer is een HP Deskjet 3050 J610.
Heb al geprobeerd om het wachtwoord op de printer zelf te veranderen, maar ik kom er niet uit.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Hardware
25.8K

Het beste antwoord

Je zal vermoedelijk een andere router hebben gekregen. Bij de printer zit een cd waar je het allemaal mee kan instellen. Je zal eerst op een pc/laptop met een usb kabel de printer moeten installeren en dan krijg je automatisch de mogelijkheid om het wifi gedeelte erbij te doen. Je zal het wachtwoord van de je router moeten weten. Dat zal op het modem staan of in de brief van je nieuwe provider. Ook is het mogelijk dat je het zelf hebt veranderd en dan weet je het ww zelf. Succes
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bedankt allemaal!
Dus eigenlijk zoals ik de printer in het begin ook ingesteld heb, maar dan met een ander wachtwoord. Helder. Ik ga het zsm proberen!

Andere antwoorden (1)

Ontkoppel en verwijder de printer volledig van je computer. Ga nu op je computer naar:
Configuratiescherm/Printers en andere hardware/ een printer toevoegen. Koppel hem nu opnieuw, hij zal o een ww vragen. Nu kun je het ww van je nieuwe provider invullen.

Toegevoegd na 3 minuten:
Even wat duidelijker, ontkoppel hem dus. Daarna volg je deze stappen op: http://windows.microsoft.com/nl-NL/windows-vista/Setting-up-a-home-network

Bij het ww invoeren vul je je nieuwe ww in van je nieuwe provider