Hoezo staan er onbekende mensen in mijn Facebook Messenger?

Als ik door mijn contactpersonen scroll van Facebook Messenger, staan er mensen tussen die ik niet als Facebook vriend heb. Sommige die er tussen staan ken ik wel van gezicht maar heb ik niet als Facebook vriend. Hoe kan dit?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
7K

Antwoorden (1)

Als je eerder met hun ben gaan chatten blijven ze gewoon in messenger staan als je dat gesprek niet meer wil zien moet je het gesprek verwijderen het nadeel is dat als je messenger heb alle tekstwolken 1 voor 1 moet verwijderen op de pc kan je het hele gesprek verwijderen