Hoe moet je 'notificatie van website' berichten uitschakelen?

Mijn zoon heeft weer eens de lolbroek uit lopen hangen thuis en heeft dus een script met een pop-up geïnjecteerd. Ik krijg nu iedere keer als ik naar telegraaf.nl ga, dit bericht te zien, op andere websites heb ik hier geen last van.

IS ER EEN MOGELIJKHEID OM DEZE MELDING TE WISSEN/UIT TE SCHAKELEN?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Neem z'n mobiel in totdat ie het eraf heeft gezet
Ozewiezewozewiezewallakristallix
9 jaar geleden
Plus voor 63amg. :-D
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Dat heb ik dus ook gedaan, zijn mobiel staat zelfs uit, maar het probleem blijft aanhouden.... en ALLEEN op telegraaf.nl

Antwoorden (1)

Ik denk dat je de 'hosts' file even moet controleren.
Google eens op "hosts file aanpassen" en de naam van je OS en het versienummer.

Waarschijnlijk vindt je in die file een verwijzing naar de site van de telegraaf. Die moet je verwijderen.

Toegevoegd na 16 minuten:
Voor de zekerheid:
De telegraaf wil cookies plaatsen en vraagt daarvoor toestemming. Wanneer je browser in de private-modus draait, dan kun je die toestemming wel geven, maar die wordt even zo vrolijk weer ingetrokken zodra je de browser weer afsluit. De keer daarop moet (en zal) de telegraaf dus wéér om toestemming vragen.

Wanneer dát het geval is staat de browser standaard in de private-modus (ook wel bekend als "de porno modus") Wil je dat niet dan moet je via de opties die modus even aanpaszen naar "normaal".
Ozewiezewozewiezewallakristallix