Hoe heet de website waarop ik mijn PREPAID vvisa creditcard gegevens kan vinden?

Ik had een keer een visa prepaid creditcard gehad, er staat nog geld lp maar ik ben de naam van de website vergeten. Op de site kon je ook je gekochte kaart verzilveren

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Antwoorden (1)

Waarschijnlijk is dit de 3Vcard geweest van Visa.
Meeste andere Prepaid kaarten zijn van Mastercard.
In de links de website van 3Vcard en voor de zekerheid een vergelijkings site voor Prepaid credit kaarten.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Nee, sorry. Helaas bedoel ik die niet, Het is een kaart met een tegoed van 25 euro, en kan niet hoger