Hoe kan het dat ik bij Gmail regelmatig te zien krijg "wordt op dit moment gebruikt op één andere locatie"?

Ik ben de enige gebruiker.
Ik ben dan wel geswitched van de eenvoudige HTMLweergave van Gmail naar de standaard weergave.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ritsuka
9 jaar geleden
Heb je een Android telefoon?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Eventueel gebruik je het ook op je mobiel/tablet/ander apparaat?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ik gebruik alleen laptop.

Antwoorden (2)

Het zou kunnen dat je toevallig nog ingelogd staat op een andere laptop/tablet/pc/mobiel.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Als je vergeten ben af te melden kan het zijn dat gmail dit zegt je moet dus bij de computer waar je nog aangemeld staat afmelden en in de toekomst moet je dus ook bij elk apparaat afmelden anders krijg je deze foutmelding weer maar volgens mij kan je gmail gewoon blijven gebruiken als je vergeet af te melden op een ander apparaat