Weet iemand een filmprogramma? zie uitleg

Een filmprogramma zonder een site boven aan, die oneindig kan filmen, en onder het budget van €5,- zit.
(geen fraps of hypercam)

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Wat bedoel je met een filmprogramma?
Een programma dat je computerscherm als het ware opneemt? Of een filmbewerkingsprogramma?

Fraps is op zich een hele goeie. Je kan op de pirate bay proberen een versie te pakken te krijgen zonder reclame/logo in je beeld.

Voor filmbewerking zou ik PowerDirector uitproberen, op dezelfde manier als je budget 5 euro is (want daar kom je natuurlijk nergens mee)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

www.camtasia.com is bewerken en filmen in hd kwaliteit je download het en voegt een serial van youtube toe en klaar is kees