Sony vegas pro 9.0 geeft storing, wat moet ik doen?

Hey guys,

Sony Vegas pro 9.0 (Videobewerkingsprogramma) doet vreemd. Als ik een video wil opslaan met 'Render As' dan doet hij het prima. Maar vanaf 2% stopt hij en de geschatte tijd blijft oplopen. Hij komt gewoon niet verder. Verder krijg ik ook geen melding of error.

Wie weet wat ik kan doen, of het probleem op lossen?

Bij voorbaat dank.
Mvg.

112freak

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (2)

Probeer de innhoud van de video met Ctrl+a (alles selecteren)en Ctrl+c (kopiëren) in een nieuw Sony Vegas bestand te plaatsen (Ctrl+v), en probeer die te renderen
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
al geprobeerd opnieuw te installeren? dat werkt sowieso :P
Wanner je "render as" drukt, gaat het programma uw video maken, door afbeeldingen aaneen te plakken. Omdat deze klus veel vermogen vraagt, kan je computer het proces niet aan, en stop hij. Probeer overbodige achtergrondtaken stop te zetten, zodat het volle geheugen naar Sony gaat.