Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Installeren van google chrome lukt niet. Doe ik iets verkeerds, is mijn computer niet goed of doet het programma moeilijk?

Het installeren begint goed, met het download venswter en daarna het installeer venster, maar dan stopt het. Als ik dan zoek op mijn bureaublad, dan is er geen snelkoppeling te vinden. En onder "programma's ook niet. Google chrome blijft verdwijnen. Jammer hoor! Ziet er uit als een goed programma. Ik gebruik Windows XP.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
8.6K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Volgens mij ben je wel goed bezig maar heb je een software conflict of is er iets wat je installatie tegenhoudt.
Firewall? Antivirus programma?

Op de Link hieronder bijna onderaan de pagina staan Tips voor als je problemen hebt met Google Chrome en zijn installatie.

Succes.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Welke foutmelding krijg je? Exact vermelden!

Google chrome maakt tijdens de installatie gebruik van internet. Zorg dat internet ingeschakeld is als je google chrome installeert.

Probeer dit uit:
Klik onderaan op het groene start menu.
Kies Alle Programma's.
Kies Google Chrome
Kies "verwijderen googrome"
Kies JA.
Download de laatste versie van Google Chrome:

http://www.google.com/chrome en installeer opnieuw.

Kan je nog steeds Google Chrome niet installeren, verwijder an de Chrome folder van de volgende locatie:

Windows XP: \Documents and Settings\\Local Settings\Application Data\Google\
Windows Vista: \Users\\AppData\Local\Google\

Wanneer je Google Chrome installeert:
a) moet je als administrator ingelogd zijn
b) moet de Software Updater van Google Chrome draaien, controleer dit door services.msc te typen in het start menu uitvoeren.

Toegevoegd na 8 minuten:
Volg ook eens deze stappen als de rest niet werkte:

http://support.microsoft.com/kb/282599
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding