Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

ik zoek een laptop groter dan 20 inch. waar zijn deze te koop?

Toegevoegd na 19 uur:
Nog steeds niet kunnen vinden. Er komen steeds meer ouderen in ons appartementencomplex en die willen een grotere laptop. Kans voor een leverancier.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
730
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Volgens mij had je dat een jaar of 5-8 geleden wel, maar is het nooit aangeslagen.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ja, de Dell M2010 die dik 9 kilo weegt en vanaf de 3500 dollar over de toonbank ging. Dat was in 2006.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Op verschillende websites,
De meeste websites beschikken over een "filter" functie, hiermee kan je aangeven waar je naar op zoek bent. Op de websites kan je als je wilt ook nog eventueel meerdere dingen filteren. Erg handig als je weet welke specificaties je wilt maar nog niet weer wat je welke PC je wilt hebben.

Succes!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Bewijs dat dan eens. Ik zeg op 0 websites.

Andere antwoorden (2)

Kijk eens op onderstaande websites;
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Niet. Het antwoord is niet. Er is geen 20 inch laptop, en ik zie ook niet waarom je die zou willen. De bedoeling van laptops is juist dat je als het ware je PC wat mobieler maakt om hem ook makkelijk te kunnen vervoeren.
Het grootste is een 18 inch van Alienware, en dat is al gekkenwerk. Overigens kan die laptop veel meer dan een oud vrouwtje er van zal eisen en is het enorm zonde van je portemonnee.
Er zijn bijvoorbeeld wel All-in-one PCs die de 20 inch of meer halen, maar die kun je niet echt gemakkelijk op schoot nemen (ik neem aan dat ze om die reden een laptop willen). En anders zou ik toch gewoon gaan zoeken naar een leuk PC'tje met een groot beeldscherm, want daar zijn er meer dan genoeg van.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding