Is 160gb genoeg voor mijn ps3 als ik alleen fifa 15 en GTA speel ?

Ik speel het meest dan GTA 5 en fifa 15 ook online

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Wil je ze downloaden of gewoon de schijfjes kopen?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Dat is meer dan genoeg. Misschien kun je er zelfs een klein SSD'tje in stoppen zodat de laadtijden korter worden.

Het beste antwoord

Basis grootte van GTA5 is 8GB, als je cache bijrekend en DLC opslag kom je ongeveer bij 10.76GB, FIFA15 IS 15GB. (25.76GB In totaal). Met 160GB kom je zeker rond. Als je nog altijd je opslag wilt uitbreiden kan je een externe harde schijf kopen
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Dat is meer dan genoeg.
Ik weet dat GTA 5 8 gb is en dat fifa 15 rond de 10-15 gb is.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Met 160gb geheugen is meer van nodig is om fifa 15 en gta 5 mee te spelen. Je kan er nog veel meer spellen op spelen zonder dat de geheugenkaart vol raakt. Je hoeft je daar geen zorgen voor te maken. Vol zal je hem niet krijgen met die twee spellen! ;)