Voetbal zien op mijn laptop, SVideo maar hoe?

Hallo, ik wil graag voetbalwedstrijden via mijn laptop uitzenden op mijn TV.

Heb dus nu een Svideo kabeltje gekocht voor 6 euro nogwat, ik stop de kabel er in en klik op Nvidea instellingen. Dan zie ik op mijn tv de achtergrond van mijn bureaublad.

Echter geen piksels niets, en als ik Nvidea sluit dan is mijn beeldscherm op de tv weg en komt hij niet meer terug, erg frustrerend!! Hoe kan ik nou zorgen dat ik mijn wedstrijden live kan zien op mijn TV?

Alvast dank

Toegevoegd na 4 uur:
Het liefst zou ik een soort stappenplan willen zien, want ik kom tot dat scherm met 1 en 2 en daarna weet ik echt niet wat ik moet doen!!!

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Software
1.2K

Antwoorden (3)

atdhe.tv
vrijblijvend.com
Kan je alles gratis zien
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat kan wel maar je moet de schermen goed instellen. De TV moet als clone worden ingesteld, dan komt daar hetzelfde beeld op als op de laptop. Wel even de juiste pixels instellen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bij mij werkt alleen '' configured independent from each other'' dan hoef je verder niks in te stellen dat detecteert hij automatisch

Toegevoegd na 2 uur:
1. kabel aansluiten 2. computer opstarten 3. nvidia control panel 4.set up multiple displays 5.configured independently from each other. 5.computerscherm als primary houden 6. druk op ok of toepassen oid en het zou moeten werken, je tv scherm zit dan recht tov je computerscherm