Intel Graphics driver probleem

Beste forumleden

het is nu al enkele dagen aan de gang en ik word er echt gek van. Telkens als ik mijn laptop opstart, krijg ik een foutmelding van een driverprobleem:

Intel Graphics Accelerator Drivers for Windows XP(R)

Ik probeer de recentste driver te installeren maar krijg weer een foutmelding dat dit systeem niet ondersteunt wordt.

Asus A52J Series
64 bit
Windows 7
I5
nVIDIA GeForce 310M
memory: 4 GB
HDD: 500 GB

Kan iemand helpen?

MVG

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Software
1K

Het beste antwoord

Je probeert de Windows xp versie te downloaden. Volg de stappen hieronder:

1. Selecteer op onderstaande link 'notebook'.
2. Selecteer vervolgens 'a52 series'.
3. Selecteer vervolgens 'a52JC'
4. Selecteer vervolgens 'Windows 7 64 bit'
5. Selecteer vervolgens 'VGA'
6. Kies voor de bovenste met de volgende datum en bestandsgrootte: 159.69 (MBytes) 2011/01/19 update

Toegevoegd na 1 uur:
Probeer de tweede gegeven bron! Directe link op NVIDIA.COM
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Ik snap je uitleg niet helemaal, dit is wat ik ervan bouw.

"Intel Graphics Accelerator Drivers for Windows XP(R)" is de letterlijk error, of staat er meer bij?

Download je wel de 64-bit driver? Dat zou het probleem kunnen zijn.

Download je wel de Windows 7 versie? Zou namelijk ook kunnen.

Download je wel de driver voor de nVIDIA GeForce 310M? En niet voor de IGA.

Als je dat allemaal hebt gedaan kan je ook nog proberen je oude driver eerst te verwijderen.

Als dat het niet is weet ik het ook niet.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja, die fout komt erop. Dat hij het heeft hersteld.
Ik heb de 64-bit driver proberen te installeren maar geen resultaat. En die was van nVIDIA. Type laptop: A52JC-EX132V
verder mis ik nog 1 gegeven je vertelt dat het een a52j is maar daarvan heb je verschillende nl. B, C, E, K, R, T, U en V. welke is van jouw?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Type laptop: A52JC-EX132V