Je kan het proberen via je telefoon.

of je belt je provider en vraagt of zij dat voor je kunnen doen
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Hoe via mijn telefoon?
HeerVoldemort
9 jaar geleden
Met je mobiel verbinding maken met het wifi van je modem. Dan met Internet inloggen op je modem. Je ip adres van het modem invoeren. Vaak is dat 192.168.1.1 dan usernaam en ww invoeren.
HeerVoldemort
9 jaar geleden
Het ip adres van je modem voer je gewoon in in je browser. Zonder www of http://