Computer naar Fabrieksinstellingen gebracht en nog steeds traag ?

Mijn PC loopt op Windows 7 Ultimate en was dus heel erg sloom omdat er heel veel bestanden en games op stonden, nou heb ik hem op Fabrieksinstellingen gebracht, dus hij is nu helemaal leeg en er zit helemaal niks op behalve ; 'Google Chrome' en nog steeds is hij traag ? Hij laadt lang om naar een andere internet pagina te gaan, en Facebook, Youtube gaan ook heel erg sloom (Veel Lag). Wie o Wie heeft hier de juiste oplossing voor mij ?
Alvast bedankt voor jou/jullie reacties !

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Doe eens een internetsnelheidstest. http://www.speedtest.net/

Antwoorden (2)

Als je windows 7 er net op hebt gezet dan kan het zijn dat er nog heel veel update binnen moeten komen. en dat dat grotendeels op de achtergrond maar neem wel heel veel bandbreedte. ook driver ed worden daarmee wel geupdate zoals je videokaart
Mijn ervaring is wel dat het al snel nadat de zaak helemaal geupdate is het wel sneller word. je zal vast een paar keer na update moeten rebooten
en daarna komen er nog meer updates binnen ook andere zaken als adobe reader ed
java etc kunnen binnenkomen
ik ga er van uit dat ultimate je fabrieks systeem was dus zou de pc dat aan moeten anders kan je misschien de grafische weergave wat lager kunnen zetten dus niet al dat mooie "oogsnoep" ;) aanzetten.
zie config scherm
Je kan ook een programma als advance systemcare er op zetten om je systeem goed te optimaliseren.
ik geloof dat als je de gratis versie heb je de eerste week nog wel de full versie hebt en daarmee kan je de kwestbaarheden optie ook inschakelen (in feite gewoon helemaal alles van windows update binnen halen is wat de kwetsbaarheid optie doet
maar het is mooi overzichtelijk ingedeeld

Als na dit alles de zaak nog traag is dan kan je eens verder kijken.
maar ik kan me voorstellen dat er iets met het geheugen mis is ?
misschien een geheugen bankje defect ?
maar updaten tot er niets meer valt te updaten is belangrijk dan weet je beter wat er speelt.
capthavoc
9 jaar geleden
Er kunnen hier verschillende redenen voor zijn.
Probeer eerst je internetsnelheid te testen want daar kan het ook aan liggen.. Is je internet gewoon goed en ligt het aan je pc? Dan kun je ook nog je pc van binnen goed schoonmaken en zo'n beetje alle stof eruithalen. Heb je dit gedaan en is hij dan nog steeds sloom? Dan moet ik helaas melden dat je PC gewoon sloom is