Hoe kan ik makkelijk adreslijst in outlook selecteren, zodat bij printen steeds ander adres op de brief komt te staan?

Ik heb een brief en die wil ik naar meerdere adressen sturen uit mijn Outlook bestand. Hoe kan ik deze adressen selecteren, zodat bij het printen steeds automatisch een ander adres boven de brief komt te staan?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
SimonV
9 jaar geleden
Heb je hier wat aan? http://www.howto-outlook.com/howto/mailmerge.htm

Antwoorden (1)

Dat doe je door middel van het onderdeel Samenvoegen in Word. Door in die lijst aan te geven welke gegevens uit het Excelbestand je over wilt nemen krijg je geautomatiseerd per brief een ander adres bovenaan te staan.
Amadea
9 jaar geleden
SimonV
9 jaar geleden
Excelbestand = Outlookbestand, denk ik?
Amadea
9 jaar geleden
De adresgegevens uit Outlook exporteer je naar Excel en slaat ze op in CSV-opmaak.
SimonV
9 jaar geleden
Lijkt me sneller en handiger om als bron de contactpersonen van Outlook te kiezen. http://www.howto-outlook.com/howto/mailmerge.htm#mail_merge_from_word_with_outlook_as_source