wat moet ik doen mijn microfoon werkt niet meer?

ik heb een medion laptop maar die microfoon werkt niet meer maar hij heeft al gewerkt maar nu niet meer (dus ik zal is zegen wat ik deed toen) ik start de laptop op sochtens en ik wilde op skype met iemands bellen ik zeg hallo en die hoord mijn niet dus heb ik bij start microfoon ingetikt en gekeken wat het kon zijn maar niks werkte dat is ondertusen al een jaar geleden en nu werkt hij nog niet kunt u mijn AUB helpen alvast bedankt

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
2.7K

Antwoorden (3)

Je hebt waarschijnlijk je microfoon uitgeschakeld via je computer instellingen. Dit kun je op de volgende manier oplossen

Rechtermuisknop op je volumemixer (rechtsonder)

Druk op recording devices (Opname apparaten)

Schakel de geselecteerde microfoon in.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Heeft het geholpen? Graag laten weten, Hoe je het kan checken of het trouwens je hardware of software is, kan door een externe microfoon aan te sluiten. Werkt dit niet dan zou je OF je drivers opnieuw moeten installeren. of toch nog eens het antwoord van mijn voorganger even goed doorlezen.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Doe eerst de linux-live-distro-test. Dan weet je of het een hardware- of softwarematig probleem is.

Bij een hardwarematig probleem gewoon een eigen microfoontje insteken.

Bij een softwarematig probleem de driver controleren.