Kan iemand die ik geblokkeerd heb op Facebook gedeelde berichten zien?

Ik heb al wat gezocht maar ik kan niet echt een duidelijk antwoord vinden. Als ik iemand op Facebook heb geblokkeerd, en er wordt een bericht van mij gedeeld door iemand die we allebei in onze vriendenlijst hebben staan, kan die geblokkeerde persoon op die manier toch mijn post lezen?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Het beste antwoord

die kan het dan wel zien, omdat iemand anders het deelt en die twee zijn ook bevriend.
Het is dus wel te zien