Als ik een filmpje maak op moviemaker valt even later al mijn geluid op mijn pc uit en moet ik opnieuw starten eer ik weer geluid heb hoe kan dit?

Wat kan dat zijn?
Ook komt het opeens voor dat ik geen YouTube filmpjes kan bekijken wel hore maar t beeld is groen dit is overigens ook dan bij filmpjes die men via Facebook plaatst enzovoort

Het beste antwoord

Voor het groene scherm probleem moet je met de rechter muis op het groene scherm klikken -> instellingen -> Display -> Zet hardware acceleratie uit.
Klik daarna verversknop in de takenbalk, nu heb je weer beeld.