Hoe kan ik messenger ontkoppelen van hotmail ?

Problemen sinds de losse msn messenger niet meer bestaat ( deze kon je uit zetten en los van je hotmail gebruiken )
Heel irritant is als je inlogt in je hotmail dat messenger dan ook automatisch opent en je online zet bovenin met die smiley op zijn kant boven in de blauwe blak van hotmail ), heb al bij instellingen gekeken maar krijg hem niet uitgezet je kan alleen op zichtbaar of onzichtbaar zetten .Ken iemand dit probleem ook en /of heb je een oplossing zodat messenger niet automatisch mee opent .

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Antwoorden (1)

Windows Live helemaal van je computer afgooien. Dan kan ie ook niet meer opstarten.

Anders kun je nog via het programma CCleaner kijken onder het kopje gereedschap/opstarten en daar messenger of windows live uitzetten met opstarten.

Andere optie is om eenmalig aan te melden bij messenger en daarna via opties aan te vinken niet koppelen met hotmail.