Hoe start ik Microsoft Outlook opnieuw op?

We krijgen de volgende melding telkens: Er is geen standaard-e-mailclient of de huidige e-mailclient kan het bericht-verzoek niet uitvoeren. Start Microsoft Outlook en stel dit als het standaardprogramma voor e-mailberichten in.
We kunnen gewoon e-mail verzenden en ontvangen.
We hebben Outlook al eens verwijdert en opnieuw op de PC gezet.
Toch nog steeds dezelfde melding.

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Ik neem aan dat je dit al gedaan hebt: Met de volgende stappen stelt u Outlook in als uw standaardmailprogramma. 1. Klik op Opties in het menu Extra in Office Outlook en klik vervolgens op het tabblad Overige. 2. Schakel onder Algemeen het selectievakje Outlook instellen als standaardprogramma voor e-mail, contactpersonen en agenda in. Als dat niet werkt, zou je FixIt kunnen downloaden en draaien: http://go.microsoft.com/?linkid=9755899 Of handmatig het probleem zelf oplossen: 1. Klik op Start en klik vervolgens op Uitvoeren. 2. Typ regedit in het vak openen en druk op ENTER. 3. Register-Editor en zoek de volgende subsleutel in het register: Outlook HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Clients\Mail\Microsoft 4. Selecteer de subsleutel en druk vervolgens op DELETE. 5. Klik op Ja. 6. Sluit de Register-Editor. 7. Start Outlook.

Bronnen:
http://support.microsoft.com/kb/813745/nl
http://windows.microsoft.com/nl-nl/windows...

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100