Bij kijken naar programma op uitzending gemist staat het beeld regelmatig stil, oplaadicoontje verschijn. hoe dit te verhelpen ?

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Naar mijn mening is het niet per se nodig om een sneller abonnement aan te schaffen, je kan ook gewoon de beeldkwaliteit lager zetten. Dit doe je door op het tandwieltje te klikken en dan selecteren met welke kwaliteit het niet meer hapert.

Waarschijnlijk is je internet niet snel genoeg om alles ineens te laden, en moet je elke keer wachten omdat hij aan het bufferen is. Alle andere dingen afsluiten die internet gebruiken, zoals downloadprogramma's wil wel eens helpen. Maar de kans is groot dat je het hiermee moet doen, de enige andere oplossing is dan om een sneller internetabonnement aan te schaffen. Toegevoegd na 20 seconden: Heb je al eens een speedtest gedaan? hoe is je internetsnelheid?

Waat staat je computer / laptop / device precies? Ik had veel last met het kijken van uitzending gemist op de derde verdieping in huis. Dit kwam mede doordat ik 5+ apparaten op die kamer had liggen (device, laptop, pc, stereo, tablet etc.) die gebruik maakten van de WiFi. Bij het verplaatsen van deze apparaten deed uitzending gemist het een stuk beter. Test dit ook eerst, zou een stuk beter zijn dan een duurder abbonement aanschaffen.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100