Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe sluit ik mijn draadloze printer aan?

Ik heb een draadloze canon printer gekocht maar ik krijg hem niet aan de gang. Als ik het programma volg komt er na de stap dat er misschien iets met de firewall kan zijn geen stappen meer. Wie kan mij helpen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Antwoorden (1)

Om de printer aan de gang krijgen via wifi moet je laptop eerst verbonden zijn met je eigen wifi netwerk. Is dat het geval? Zo ja, volg dan de stappen. Je moet via een programma zorgen dat je computer de printer vindt, zodra dat geregeld is kan je pronten. Heb je de meeste recente van de canon site gedownload. Deel je printers binnen je netwerk? Of blokkeert je firewall dat?
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Helaas is de printer nog steeds niet verbonden met mijn draadloze netwerk. Zou het zo kunnen zijn dat ik die wel kan vinden met een usb kabel van de laptop naar de printer? Die zit er niet bij.... Ga zo de welbekende winkel ff een mail sturen want ik heb zo'n idee dat er die wel bij hoort te zitten.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Die zit er standaard niet bij, is wifi op je printer aangezet? Branden er lampjes? In de handleiding staat uitgekegd hoe dat precies werkt.
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image
logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing