Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Apple toetsenbord aansluiten op windows 7?

Wat heb ik hier allemaal bij nodig? Ik had al rondgekeken op google en ik zag dat ik dan een bluetooth usb nodig had. Zijn er nog meerdere dingen die ik nodig heb of die ik moet weten voordat ik een apple toetsenbord aanschaf? Hoe moet ik het toetsenbord aansluiten op windows, iemand al ervaring hiermee?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
640

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Er is ook een Apple toetsenbord met draad (MB110N/B) , deze sluit je aan via USB
wil je draadloos werken dan moet er idd een bleutooth mogelijkheid op de PC aanwezig zijn of een bluetooth dongle aanschaffen.


Waarom eigenlijk een Apple toetsenbord op een windows bak?
Niet alle toetsen zullen naar behoren werken omdat daar apple functies aan verbonden zijn, maar bijna alles doet het gewoon wel trouwens hoor :)
Als het om design gaat dan zijn er ook windows toetsenborden die de look van Apple hebben.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Thecis
9 jaar geleden
De apple toetsenborden zijn echt heel fijn om mee te werken. Erg dun en typt erg fijn. Ik ken meerdere mensen die zo'n toetsenbord speciaal aanschaffen.

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding