hoe zie ik dat een apple ipad air case echt is?

Ik heb via marktplaats een apple ipad air case gekocht in een doos. De tekst achterop is Chinees voor een groot deel. Heb ik met een neppe te maken of een echte, maar dan uit China?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Antwoorden (2)

IPAD cases worden niet door apple gemaakt de
dus is er in mijn ogen geen sprake van nep of echt ?
Het is een case (een hoesje) voor om de IPAD
het staat elke bedrijf " vrij" om cases te maken
of deze van een duur merk is is wat anders, is niet te zien
maar aangezien het chinees is zal dat wel niet het geval zijn.
capthavoc
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Apple maakt wel degelijk Ipad cases , of om preciezer te zijn deze worden in lage loonlanden gefabriceerd voor Apple.
Als ik de achterkant bekijk dan lijkt het in eerste instantie op een originele hoes. Wat ik alleen mis is een artikel label rechts onderin.
Heeft deze er wel op gezeten? Of zit deze ergens anders?
Dat de tekst achterop grotendeels chinees is kan ook zijn omdat dit product voor de Aziatische markt is.
Mocht je nog een artikel code vinden dan adviseer ik je om deze te googlen dan zie je het gauw genoeg. Advies:
Voor de Nederlandse markt en misschien de europese markt begint een Apple smartcase code met MF05...ZM/A.
Apple maakt wel zelf hoesjes, waarschijnlijk gaat het hier om een hoesje met een voor en een achter kant. Ik heb zelf thuis een hoesje van apple met alleen een voorkant en dan staat er aan de binnenkant made and desingned by apple callafornia.
Dus als dat er nergens op staat is hij nep