in principe kan een provider zien hoeveel interne ip adressen er achter een extern ip zitten en hoeveel hardware (mac adressen) er op je modem/router zijn aangesloten.
ja dus
capthavoc
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
duidelijk hoe en waar

Andere antwoorden (1)

Ja. Dat kan wel, of ze dat mogen is een ander verhaal. Maar de provider kan nagaan wat de useragent is, welke poorten worden gebruikt en nog veel meer informatie. De provider kan (maar mag dat meestal niet wettelijk) ook al je inhoud lezen (bijv. Door middel van deep package inspection).