is daisycon betrouwbaar ik bij de registratie mijn adres invullen?

word er wat naar mij adres gestuurd als ik dit invul? want dat moet voor de registratie.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet

Het beste antwoord

Daisycon hoort bij de Top Affiliatie programma's van Nederland.

Zo ver ik weet worden jouw gegevens niet doorgespeeld aan derden.

Als je het niet vertrouwt heb je de mogelijkheid om betalingen op paypal te ontvangen, zo hoef je niet je eigen bankrekening niet op te geven.

Verder is het aan te raden de overeenkomst door te nemen, zie bron.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Zelf sta ik ingeschreven en heb niets per post ontvangen. Alleen e-mails ontvang je.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Beste,

Daisycon verstrekt je gegevens niet aan derden en we versturen geen post naar je adres. Dit is puur ter registratie. Mocht je hier verder vragen over hebben dan kun je altijd mailen op l.groenewegen[@]daisycon.com

Mvg,

Lisa Groenewegen
Publisher Manager