Packard Bell recovery management back-up terug zetten?

Mijn laptop starte Windows Vista niet op en gaf alleen een zwart scherm met wit pijltje. Ik heb toen Packerd Bell recovery management gestart en voor de optie gekozen waarbij een backup gemaakt zou worden(c:\backup). Maar hoe krijg ik deze back-up nu terug?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
1.1K

Antwoorden (1)

Als het goed is staat je backup dan in c:\backup ?
te benaderen via je windows verkenner
maar waarschijnlijk is deze backup encrypted ?
dus je ziet waarschijnlijk maar 1 groot file ? of deze fie staat zelf onzichtbaar ?
Deze is dus alleen te benaderen via de PB recover management
er zou dus daar de optie moeten zijn de oude backup terug te zetten
let wel dit zijn waarschijnlijk alleen je bestanden onder de map gebruikers (user?)
alles buiten die map ben je waarschijnlijk kwijt.
als tenminste je recovery al je systeem heeft herstel
(zal waarschijnlijk geen groot probleem zijn)
capthavoc
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Bedankt voor je antwoord.. Heb van allee geprobeerd maar ben bang dat ik alles kwijt ben!!
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Toch te snel geweest!! Ik weet niet hoe maar ik heb alles terug gevonden!!!
capthavoc
9 jaar geleden
mooi toch ? staat nu alles weer in de gewone mappen ?
is die c:\backup nog zichtbaar deze kan je nu in principe weg gooien scheelt weer ruimte.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ja heb alles terug gezet en ook meteen al mijn foto's en studie materiaal op USB sticks gezet.. Vraag me alleen nog af of ik Word en powerpoint enzo ook nog terug kan krijgen.. Heb deze cd niet meer namelijk