wat doe ik fout na GemistDownloader?

graag jullie hulp, ik weet het niet meer en wil zo graag verder:)

mijn probleem:

Mijn gewenste afleveringen via GemistDownloader te hebben gedownload, dit gaat prima en gemakkelijk :)

*ik koos bij mijn eerste poging steeds WMV als videobestand,

* Windows Movie Maker voor splitsen en maken van de selectie, mooi programma

* voor branden dan wordt je doorgelinkt naar Windows Dvd Maker, allereerst valt me op dat de instelling op 150min staat voor tijdindeling terwijl mijn dvd 's 120min zijn, ik heb dit nergens kunnen wijzigen...?

* ik bleef binnen de dvd tijdgrens en ging branden, duurde lang ,1 1/2 uur (is dat gewoonlijk?) vervolgens speelt mijn dvd speler m niet af, start alleen.
wel was de tijd langer dan mijn dvdschijf aan kan (bedenk ik me nu...)reden?

wat heb ik fout gedaan? ik was wat gaan lezen op google daar stond verschillende keren dat AVI bestand beter zou zijn, ik heb al die afleveringen met die codering gedownload met GemistDownloader... nu kent Windows Dvd Maker het niet? wat moet ik doen

erg bedankt

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Antwoorden (1)

Bestand in AVI of nog beter MP4 downloaden is idd beter.
Het kan zijn dat je nu wel qua tijd netjes binnen de grenzen blijft maar qua film grote nu niet uitkomt.
Probeer de film om te zetten naar avi of mp4 met 1 van de vele gratis programma's .
Bekijk hoe groot het bestand is , 120 Minuten DVD's zijn 4,7 GB zorg dus dat het bestand kleiner is.