Je klikt op dat wolkje waar je mee kan reageren en dan klik je op je tekst en dat staat er verwijderen en dan klik je daar op en dan is je reactie weg.

Toegevoegd na 33 seconden:
En dan*
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
iOS
1.Tik op Reageren onder de foto
2.Veeg naar links over de reactie die je wilt verwijderen
3.Tik op en kies vervolgens Verwijderen of Verwijderen en misbruik rapporteren

Android
1.Tik op onder de foto
2.Tik op de reactie die je wilt verwijderen
3.Kies vervolgens Reactie verwijderen of Reactie verwijderen en misbruik rapporteren.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
je drukt op reageren en swipe naar links, hier komt nu een rood prullenbakje te staan waar je op moet drukken wat de reactie verplaatst. Dit geldt voor zowel je eigen reactie op iemand anders zijn/haar foto, als een reactie van iemand anders op jouw foto