Verwijderen in configuratiescherm --> software.
Daarna via de microsoft website opnieuw installeren.
Of de 2 missende bestanden downloaden en zelf toevoegen aan de juiste map.

Voor het gemak onder bron de link naar de nieuwste mediaplayer geplakt, als deze nieuwer is dan degene die je nu gebruikt gaat hij updaten en komt alles vanzelf weer goed
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja, opnieuw installeren is een optie. Anders zijn er genoeg alternatieven. Ik gebruik zelf VLC Player. Deze is open source, speelt ALLES en is bovendien volledig gratis.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Inderdaad is het het eenvoudigst hem via de site opnieuw op te halen. Als je geen GWA versie hebt en dus geen rechten om de nieuwste versie te downloaden dan zijn er nog plenty andere spelers gratis van het web te plukken.
Winamp speeld veel heeft leuke mogelijkheden en een mooie GUi en mooie manieren om speellijsten te maken.
VLC een goede speler die (bijna) alles afspeeld en goede eigenschappen met vergroten, zoomen enz.
ALs je een beetje zoekt zul je vast naast mediaplayer nog hele prettige spelers kunnen vinden en misschien mediaplayer niet meer gebruiken tenzij al je andere spelers je in de steek laten met afspelen.