Je surft gewoon naar Youtube.com.
Kies rechtsboven voor "inloggen."
Je kan dan inloggen met je Google-account.
Heb je geen Google-account, dan kan je er eentje aanmaken. Dat is gratis.

Toegevoegd na 1 uur:
Onderstaande video zet je op weg...
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Sorry ik heb het niet helemaal goed geformuleerd, ik bedoel hoe word ik een goed kanaal enzovoort, de stappen na het kanaal aanmaken.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
geef dit dan even aan bij je vraagstelling als zijnde bewerking van de vraag dit wordt dan toegevoegd je kunt dan beter antwoord krijgen op je vraag

Andere antwoorden (1)

Maak een Gmail account aan voor je plan. Als je dat hebt gedaan log je daar mee in op Youtube die vraagt je vervolgens als je gaat naar kanaal aanmaken om een weergave naam. Dit is de naam waar jij op gevonden gaat worden op Youtube. Waarom Gmail: Die zet alles in verbinding met Youtube en Google+ waar je als je het goed doet je fans op de hoogte kunt houden