Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Welke smartvoons zijn goed voor tieners van 10 tm 16 jaar?

Mijn dochter wil graag een nieuwe telefoon met WiFi 2 camera's AppStore of play store je moet er Facebook Twitter en instagram mee kunnen downloaden het liefst onder de 500 euro

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
als je erbij wilt horen tegenwoordig dan heb je een iPhone of een telefoon van Samsung uit de galaxy serie.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Waar heeft een kind van 10 een telefoon voor nodig? Om Dora te bellen?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
@1steen, met buiten spelen is het veilig. Deed ik ook altijd om die reden.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Wat dacht je van: geen enkele?

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Antwoorden (4)

Hi,

Ik ben zelf een tiener en heb een Samsung galexy s3.
Super handig..!!
Heeft een voor en achter camera, play store, FaceBook, Instagram en Twitter kan je op downloaden.
Verder heeft het een uitstekende camera. En is ook lekker groot maar ook lekker dun. Ook heel handig..!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Oké we zullen erna kijken
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
De Samsung Galaxy S3 is te vergelijken met de Samsung Galaxy S II Plus. Ik heb de S II Plus, en die heeft dezelfde standaard software als de Galaxy S3, dus daar wil ik graag mijn mening over geven. In één woord (nou ja, drie): geweldig, productief en handig!
Een iphone 4/4S voldoet ook aan uw eisen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik gebruik altijd de Tweakers.net Pricewatch om achter mijn ultieme smartphone te komen. Ik stel hogere eisen dan uw dochter (ik stel ook de camerakwaliteiten als eis, namelijk 8 megapixels achter en 2 voor, dan zit je altijd goed). Mijn toestel kost nu ongeveer € 190. Ik heb een Samsung Galaxy S II Plus met NFC. NFC is om bijvoorbeeld te kunnen betalen met je mobiele telefoon. Het is dezelfde techniek als de OV-chipkaart. Niet dat ik ooit NFC gebruik, maar handig is het wel. Hier zijn de links naar mijn toestel: http://tweakers.net/pricewatch/325734/samsung-galaxy-s-ii-plus-blauw.html en http://tweakers.net/pricewatch/324545/samsung-galaxy-s-ii-plus-wit.html. Qua specificaties is dit toestel beter dan de Apple iPhone 4S, en ook veel goedkoper, kijk maar: http://tweakers.net/pricewatch/350090/apple-iphone-4s-8gb-zwart.html. Hiervoor had ik een Samsung Galaxy Gio. Een goedkopere instapsmartphone. De Samsung Galaxy Young is ook een aanrader als instapsmartphone.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
een wat goedkoper alternatief voor de S3 is bijvoorbeeld de Galaxy Core, ook een prima toestel!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image
logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing