Wat kan de oorzaak zijn van bijgeluiden veroorzaken in een telefoonverbinding?

Ik heb er nu een ritmische tik in. Het is wel eentonig.
Als wifi op het modem (laatste versie) is uitgeschakeld dan is deze tik weg.
Ik heb nog geen bellen via internet. Daar moet ik nog even op wachten.
Maar tot die tijd moet ik via kabel en eventuele stoorzenders die er nog kunnen komen. Daarvoor is het handig om nu al een idee te krijgen van wat mogelijk is.

Idee wat dit bijgeluid kan zijn of een oorzaak ervoor?

Toegevoegd na 1 minuut:
CORRECTIE: Wat kan de oorzaak zijn OF bijgeluiden veroorzaken in een telefoonverbinding?

Toegevoegd na 3 minuten:
CORRECTIE vraagstelling: Wat kan de oorzaak zijn van OF bijgeluiden veroorzaken in een telefoonverbinding?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Antwoorden (1)

Dit kan aan meerdere dingen liggen. Het kan aan je telefoon verbinding liggen, aan je telefoon zelf of een dubbele verbinding. Tenminste, dat zijn de 3 dingen die ik weet.