Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe source ik met een computer de tv de computer is wel gekoppeld aan de tv?

Ik heb nu een tv van mijn pa gekregen zonder afstandsbediening en de knopjes op de tv werken ook niet meer zodra ik de stekker in het stopcontact doe dan komt er pc1 in beeld ik wil nu graag mijn playstation erop aansluiten alleen ik kan niet van source veranderen omdat mijn pc er wel op kan had ik de vraag of het mogelijk is de source met de pc op de tv te veranderen?

merk is samsung de rest weet ik niet staat er ook niet op het was namelijk een tv voor reclame

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Antwoorden (1)

Als de knopjes op de tv niet meer werken, zou je nog kunnen proberen om een universiele afstandbediening te kopen en in te stellen voor je tv. Dan kan je wellicht met de universele afstandsbediening naar een andere source schakelen (ik weet niet of je infrarood ontvanger op je tv stuk is, maar dat zou je nog kunnen proberen).
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het lijkt me niet dat dat via de pc kan. Als je op een wijze eventueel de output van playstation naar je pc kan sturen en dat weer door kan sturen zou het kunnen naar de tv, zou het in theorie kunnen, maar dat lijkt me heel erg onwaarschijnlijk. Je moet de universele afstandsbediening wel afstemmen op je tv he? Je zult de bijbehorende code eerst op je afstandsbediening moeten invoeren, dan kan werkt het mogelijk. Heb je dat al geprobeerd?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Valt zo een, twee, drie niet te zeggen. Maar anders kan je bij een winkel als de action voor minder dan 4 euro een universele afstandsbedieing kopen en het uittesten. Daarbij zul je wel moeten proberen het modelnummer van de tv te achterhalen, zodat je de afstandsbediening kunt instellen.
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image
logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing