waar is de snelstartbalk gebleven bij windows 7? Dus naast de start. ik mis deze wel om de meest gebruikte apps neer te zetten

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Software

Het beste antwoord

Typ in de uitvoerbox het woord Snel starten (Engels Quick Launch) en Windows geeft de optie 'Wat is er gebeurd met de werkbalk Snel starten?'

Daar valt het volgende te lezen (incl. links naar uitlegvideo's):
De werkbalk Snel starten bevindt zich niet in deze versie van Windows. Als u programma's snel wilt openen, kunt u ze aan de taakbalk vastmaken. Zie Een programma vastmaken aan de taakbalk voor meer informatie.

Als u bestanden, mappen of websites snel wilt openen, kunt u ze aan de Jump List van de programma's vastmaken. U kunt Jump Lists gebruiken om snel naar recentelijk geopende items te gaan. Zie Jump Lists gebruiken om programma's en items te openen voor meer informatie.
Plaatje bij antwoord
tonijn
13 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Die zit er gewoon en dar kan je alles op plaatsen, Ga even met je muis naar starten klik op de rechtermuisknop, wellicht moet je je even iets omzetten
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
start - instellingen - taakbalk en menu start - werkbalk snel starten aanvinken
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Druk op je rechtmuisknopje op het bureaublad scroll naar Aan persoonlijke voorkeur aanpassen aan de rechtkant staat taakbalk en menu start.
Daar kan je veranderingen aan brengen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De werkbalk Snelstarten staat in Windows 7 standaard uit omdat Windows 7 beschikt over een handiger optie. Je kunt nl een programma vastmaken aan de taakbalk:

Zoek een programma op in het startmenu en klik er met rechts op. In het contextmenu staan nu twee opties:

1. Vastmaken aan Taakbalk. Hiermee komt het programma naast de startknop te staan zodat je het altij toto je beschikking hebt.
2. Vastmaken aan Startmenu. Hiermee staat een programma vast in het lijstje dat je ziet wanneer je het startmenu opent.