Hoe kan je een spel op mijn Windows Phone naar Android verplaatsen?

Hoi. Nou, ik ga later een Android telefoon kopen, en op mijn Windows Phone zit Subway Surfers op, dat spel is ook voor Android. Maar ik wil niets kwijt van mijn spel. Weten jullie meschien hoe ik een spel moet verplaatsen van Windows naar Android?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Het beste antwoord

Je kunt een spel niet verplaatsen, beide telefoons draaien op een ander besturingssysteem, die herkennen het bestand niet van de andere telefoon.
Als het spel een optie bied om in te loggen met Facebook of zo en die optie heb je gebruikt, dan kun je gewoon weer inloggen met die gegevens en dan zou het moeten werken.
Ritsuka
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Bedankt Ritsuka, nu weet ik hoe het toch moet, bedankt
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Bedankt Ritsuka voor je goeie antwoord.