Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe zorg ik dat sommige programma's automatisch opstarten tijdens het opstarten van de pc?

Dus ik heb een windows 8.1 PRO computer en ik heb laatst een programma genaamd JARVIS gedownload en ik wil dat die opstart wanneer mijn pc opstart hoe doe ik dat?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
4.3K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

1- Ga met de cursor naar de linkeronderhoek van het scherm. Klik met de rechterknop en kies Uitvoeren.
2-Typ in: AppData.
Blader naar de map Roaming - Microsoft - Windows - Menu Start - Programma's - Opstarten.
3- Open nog een venster met Windows Verkenner (Windowstoets + e).
4-Zoek de map waar het programma staat, dat je automatisch wil starten.
5-Klik met de rechtermuisknop op het programma ikoon, en kies Snelkoppeling maken.
6- Kopieer de snelkoppeling (rechtermuisknop - kopiëren).
7-Ga naar het venster met de map Opstarten en plak de snelkoppeling erin (rechtermuisknop - plakken).
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
dankje, het heeft gewerkt :D

Andere antwoorden (1)

Je kan Windows toets + R drukken en dan type je msconfig en dan enter dan op opstarten en daar kan je programma's toevoegen verwijderen die opgestart moeten worden met windows
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Dat werkt niet. Dat verwijst naar taakbeheer, het tabblad opstarten en daar kan je geen programma's toevoegen

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding