Ik heb een twitter account met protectmytweets aan nu volg ik een vriend hij volgt mij niet nu kan ik tweets sturen hij kan ze niet lezen hoe kan dit?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
kan ik dat alleen oplossen door mijn twitter open te gooien? want ik heb die beveiliging niet voor niks natuurlijk! maar het is wel vervelend is er een andere mogelijkheid om toch tweets te sturen die wel aankomen?

Antwoorden (1)

Dat klopt, als je een slotje op je Twitteraccount hebt, ontvangen mensen die jou niet volgen je tweets niet, en mensen die jou volgen maar jij diegene niet, kunnen jou ook niks sturen (zal niet aankomen).
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
kan ik dat alleen oplossen door mijn twitter open te gooien? want ik heb die beveiliging niet voor niks natuurlijk! maar het is wel vervelend
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Begrijp ik, dan is de enige oplossing ervoor te zorgen dat die 'vriend' jou volgt (als hij/zij een vriend is, doet 'ie dat toch wel?!).